365 Support

Praktische ondersteuning voor beheerders

  • Wij helpen incidenten uit te zoeken
  • Dienen als klankboard
  • Brainstorm partner
  • Wij helpen uw beheerders om uit de vele mogelijkheden de juiste te kiezen die bij het probleem van de gebruiker past.

Zo kunnen beheerders door met hun werk, en hebben tegelijk iets geleerd.

Ook beheerders hebben wel eens hulp nodig

Ook als je beheerders goed zijn opgeleid lopen ze soms tegen problemen en vragen aan.

Wij ondersteunen onder andere met

  • 3de lijn ondersteuning functioneel beheer van Office 365
  • Invallen 2de lijn functioneel beheer Office 365 bij vakantie of andere  afwezigheid bij opdrachtgever
  • Advies rondom gebruik en inrichting van Office 365 en zijn onderdelen
  • Ontwerpen voor een inrichting van Office 365
  • Inrichting van onderdelen van Office 365
  • Uitwerken van Proof-of-Concepts
  • Uitvoeren van intakes of uitgebreide requirement analyses
  • Schrijven van plannen t.b.v. projecten of wijzigingen
  • Opstellen van beleid rondom gebruik en inrichting van Office 365
  • Regievoering en begeleiding van implementaties in Office 365 (bijv. door een functioneel beheerder of een ontwikkelaar)

Wij bieden niet alleen praktische ondersteuning, maar zorgen er altijd voor dat beheerders leren wat we doen. Hierdoor kunnen ze de volgende keer zelf aan de slag.